Sunday, January 18, 2009

TAG ...Oh..taG

sebenarnye..'tag' nie aimie soh wat...erm..memula tue mcm..x paham sgt benda benda nie..biasalah..org muda baru blajo..he he he..setelah menjalankan research yang x formal dikalangan remaja remaja lain yang hidup disekeliling ku..baru aku sedari...itu rupanyer tag..he he he he..anyway..ini yang aku dapat listkan demi memenuhi permintaan....hampir 2 minggu aku memikirkannyer..he he he he

ciri wanita/lelaki idaman:
-beriman , leh mengingatkan aku..bila aku terlupa..
- penting utk si Dia sentiasa wangi dan berkulit cerah...
-sedap mata memandang, pandai jaga penampilan diri sentiasa nampak kemas.(baru berselera...)
-dan mungkin memeranjatkan banyak pihak dan banyak pihak juga dah terperanjat dan tau hal nie....erm..aku x minat perempuan bertudung(serious..xtipu)....rambut mesti lebey bahu...sebab ade alasan tersendiri..yang akan disiarakan pada post seterusnyer...
-seorang yang mesti bersifat keibuan dan menghormati orang tua dan bakal suami dia..he he he

5 wanita/lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup:
- pengotor, berserabut, comot.
-hipokrit....
-kuang ajo...x hormat mak bapak
- berlagak bagus/bodoh sombong...
-bitch/whore

5 tempat istimewa yang ingin anda lawati bersama pasangan anda:
- hawai
-paris
-bali
-soempurna sabah
- klu dah kawin, leh g..haji sesama..insyaALLAH..

5 barangan/sesuatu istimewa yang anda ingin hadiahkan kepada si dia:
-of coz... anak..he he he
-percutian romantis diatas kapal mcm titanic tue..he he he
-kuntum bunga ros merah segar ikut kiraan umo dia..every year!!
- masak masakan kegemaran dia sendiri, cuba sampai betulx2 jadi...and boleh dimakan coz aku memang x reti masak langsung..apa slah mencuba demi si Dia
- satu lagi............biarlah rahsia
.. jeng jeng jeng

ok..settle..x de utang lagi k aimie......hope puas hati sume...dgn jawapan yang ihklas n sakit otak memikirkannyer..hu hu hu...

p/s: mak..oh mak...kahwinkan aku tahun depan....!!! sonok gak kena tag!!!




5 comments:

Anonymous said...

time kaseh sir krn telah mengabeskan omwork.hikhik..
cuakkkkkkk gle skrang~~

C-kin a.k.a Syikin said...

kah.kah.kah..
nmpak cam da ade calon je..
neway: kawin nnti ajak tau!
biarpon ajak2 ayam..
hehe

psenk said...

mmg superb.. xleh thn membacer~
insyaAllah tahun depan sir kawen la~
kwang2~

norfaridahanum said...

sir..mmg kool r =)

caseRAZachary~Hafiz said...

he he he he..
aimie: thk u...next homework plz???

ckin: he he he..insyaAllah...erm nak dtg ke..bukan u dah kat manipal ke..hu hu hu...

mr.psenk: insyaAllah doakn banyak banyak buat solat hajat..he he he

norfaridahanum: well...!!!