Friday, March 13, 2009

KONTIgen HIJAU-- FESTIVAL KOLEJ 2009

erm...next week, bermulalah festival sukan kolej aku..buat sekian kalinyer
nie kali kedua aku join this great festival..
erm...and this time, aku diletakkan bersama sama dengan semua staff yang sangat sangat lah MERIAH dan MELETUP...kebabommmm.......
seronok memang seronok...semua yang kecoh kecoh dalam group nie..
cuma macam ade sedikit masalh
bila ade yang x begitu ikhlas buat kerja..yang telah diassignkan untuk diaorang..
x tahu lah aku sama ade benda yang aku denagr nie betuk ke tidak...tapi aku akan buat meeting tergempar tuk memulakan perang yang sebenar..he he he
kita tgk nanti sape yang kena...!!!
tapi aku gak beruntung coz kali ini group yang memang sememangnyer telah menang dari segi publisiti banyak membantu aku dan kawankawan lain untuk terus berjuang...cuma kita perlu memperkasakan lagi semangat ''INCREDIBLE HULK .''tue..

erm....so this weekend aku duty..so x leh nak jejalan jauh jauh..duk melepek kat KOLEJ je...erm...bermula detik malam nie aku akan...''menikmati'..saat saat manis aku di kolej...

erm....satu lagi...stress stress gak memikirkan bonus yang x dapat dapat nie...erm...bila lah agaknyer...ramai gak kata bulan nie...erm bila lah agaknyer kan...cepatlah...banyak benda dah plan nie...x leh x jadi nie...datin ohhh...datin...cepat lah sket??? plsssssssssss.....

p/s: big war 2 and 3 next week???

1 comment:

nurulshari said...

yeah! kite mmg hebat!
meletoppp!