Friday, July 3, 2009

aku@penangNlonely&borED





NIE..gambar-gambar aku yang kebusanan,,,sebenarnyer...sampai tadi dr bAYAN lepas International Airport ade dRiver jemput...tp ye lah..g sorang-sorang bosannyer...aku di hantar oleh Jabatan utk wakil jabatan ke satu seminar utk memantau prosedur kerja dan seminar diorg jln tu follow ke rules jabatan,,,erm..nie sorang kat bilik jadik org giler..apa..lagi asyik melayari internet..n duk ingat kengkawan lama kat tempat keje rindu giler kat diorang..terutama looney,...kwn yang plg bes n..yang lain lain lah mcm mirul, siti,sue, qilah,kak faridah,kak yah...,joe..he hehe ramai lagi lah (sekadar menyebut beberpa..)..erm...sonok memang sonok semua org sponsor n dpt jalan jalan..tapi problemnyer..kena g sorang sorang..hu hu hu hu...
erm..sok start kul 8.00..aku nak tido dulu..ta ta ti ti tu tu..
erm sebelum tue..next post aku post video public speaking aku...he he he...
tunggu..................
p/s: ade sape sape nak teman aku tido mlm nie...

2 comments:

nurulshari said...

hehheeh
i miss u too, babe!
u bz sokmo, bile mo hang out?
sabtu hr tuh i p KTT, tell u...
ehehhehe

Na Shari said...

Salam Hafiz,
Kakak Lun ni...Surat Hafiz ada kat taska akak...Dari DMM. Rasanya surat untuk renew roadtax dengan insurans kot... :)