Monday, October 20, 2008

1ST....??!!!

hi guys, b4 i start blogging-ing and menkaryakan my life in the FAB lane... i wud lik to share my GREATEST FIRST that has changed by life a lot...( x kesah lah klu korang kata aku nie eksyen..tapi aku nak gak citer..dah memang blog platform yg baik tok show off..he he he).....

<==== MY FIRST 3G PHONE
ACTUALLY, x der niat pun nak beli, i lik da design and features phone nie...this is sony ericsson shaker....cuba shake pasti terpancul lah lagunyer..he he he...n i din realize yg phone nie 3G at first sampai arr best friend of mine nak pinjam katanya nak wat 3G...then only i realized...then mula lah show off

<==== MY FIRST DEGREE
PIC showing my gradution day wif my friends, that was a memorable day for me....i received my first degree AFTA 2 1/2 yeras berpulun, mengerah keringat---this is the product; Bachelor science with honour in biology...UiTM tetap dihatiku!!!
<=== MY FIRST JOB ME in formal attire. guess wat?? i stuck in heavy jam...tp sempat lagi pose 2...this pic taken masa i on d way g keje...kat sepang lecturer is my profession now...this is my passion coz aku nie banyak cakap..suka cakap...TIDO CAKAP,MANDI CAKAP, MAIN CAKAP,KEJE CAKAP..KIRA BERCAKAP-CAKAPLAH SENANTIASA....
<=== MY FIRST NEPHEW
nor aimi shahira, 5 month old, this is my lovely,cute and intan payung pak ngah...comeykan dia...aku afta shira was born aku start jadi obses and enjoy my life being UNCLE.....coz this year first time i kuar duit raya tok my beloved nephew...MUAHHH..MISS and love u...
<=== MY FIRST ASSET (gambar akn di upload later)

Actually myvi SE, not really my drem car...i like VIOS latest edition more
tapi, were meant to be together==myvi SE yg diberi nama JENNY banyak mencipta sejarah and share pengalaman ngan aku..dan aku semakin SAYANG ngan JENNY....THX jenny.we'll be TOGETHER 4eva... he he he



mykarutan; siapalah agaknye my FIRST wife kan.... x sabo rasanyer FIRST nite...he he

No comments: