Wednesday, February 11, 2009

kenapa X KENA tempattt???

kekadang pelik tapi ade kebenarannyer...bila di katakan manusia bernama lelaki nie, sesetengahnyer...bertunjangkankan nafsu......
erm..aku sebagai lelaki kekadang setuju gak ngan perkara nie....bila kaum sendiri buat depan mata.....
cume kekdang tempat melampiaskan nafsu tue may be kurang sesuwai..hu hu hu
bila dah x boleh dikawal..wajib kawin hukumnyer...u all.....!!! hu hu hu

benda yang menyebabkan aku terfikir perkara nie ..
bila aku terserempak ngan sumone yang tengah melampiaskan nafsu di kawasan yang boleh aku katakan x sesuwai...erm..but for me..sukahati lah...ada aku kisah??? aku x kesah...
as long as ko x ganggu aku..
cuma next tim, pandang kiri kanan depan belakang...sebab kekadang benda benda nie mengaibkan kita.......hu hu hu..............Lagi lagi klu perempuan yang nampak??? MENJERIT KETAKUTAN lah gamaknyer....lagi lagi yang anak dara?? klu mak mak..rasanyer xder arr...(dah biasa..he he he)

p/s: gementar menghukum kalbu tok this coming saturday.....ada apa??? adalah.........syhhhhhhh

1 comment:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

tmpt xsesuwai?kt mne tmpat tu?
u xjoin sekali ker? :P