Wednesday, February 4, 2009

Wow...PAnjanGNYER...!!!!...&.....Da' BEsT....!!!!!!!

venue: atas kursi empuk kat bilik
time: 4.43 pm..baru je 15 min balik dari jengka...

HA....nie mesti masing masing pikir lain, terus klik kat post nie..kan....kan!!! ....nakal sungguh lah korang nie... i like!!!!!!!!!!!!!!!
x der apa yang tiba tiba memanjang sume dah tersedia panjang..........
panjangnyer perjalanan aku hari nie...aku baru je balik dari kursus di jengka...perjalanan mengambil masa lebey kurang 4-5 jam perjalanan....memulakan perjalanan petang semalam kul 3 ptg...pas 2 tido kat hotel mewah jenka, Mercu resort View..mewah ke??? he he he
once again, kena tempuh gak lebuhraya karak itu....hu hu hu..aku antara 13 wakil KTT utk menghadiri kursus yang leh aku katakan ''pemantapan pengajaran'' yang dianjurkan sendiri oleh Uitm...anyway sungguh sonok dapat jumpa lecturer lama masa aku belaja kat pilah....dan berguru ngan dia sendiri....he he he....macam deja vu lak...eh ke karma..erm..apa apalah...?!*
banyak berkongsi cerita ngan dia....dan berkongsi pengalaman..... bila lah agaknyer dapat jadi cam dia kan , belaja oversea, USA lagi!!! ader master..bestnyer....banyak sangat membantu...thx kat PUAN AINUN JARIAH.. pray for me all!!!

erm....nak gak aku citer semalam ader meeting post-mortem tok result A-level last semester, dipengerusikan oleh datin (CEO college aku)...kul 4 ptg..aku x dapat join coz g jengka...yang best dan yang nak dikongsikan lah...
im the Best Lecturer for Biology A-level, wah....the feeling was really GREAT!!! berbaloi sume usaha aku......rasa puas bila dihargai...anyway, im promise myself, ill always try my best in the future....bila dah dapat cam nie bukan senang nak maintain, perlu usaha lebey keras...dan support from all the bio lecturers n staff...thx jugak kat sume GREAT AND EXCELLENT lecturers bio yang banyak bantu aku YANG banyak sangat soalan soalan yang merepek repek..all this while--- SITI AFIZAH, KAK FARIDAH, KAK AZIAN, AMIERUL, KAK SALINA.....dan yang juga membantu serba sedikit dan x kurang hebatnyer... ADDIE, NURUL,SYAZA and RAJESH....
thk gak kat sume students yang banyak membantu..UR MY GREATEST TEACHER.....!!! hope to see in the future..........
THK ALL..................................

p/s: penatnyer..letey giler..nak mandi pas 2 tido..zzzzzzZZz..!!! da...

8 comments:

psenk said...

huhu..best biology lecturer?
pergh~
keep it up sir!

C-kin a.k.a Syikin said...

MANTAP TU dpt honour "BEST BIOLOGY LECTURER"!! COnGrats Sir..
U deserve it!!

Zunaidi Dali Great Eastern said...

u mengajar kt uitm mane ye?

NarutoMuslim said...

wah!!! besh biology lecturer.. gile gmpak... hebat2.. hahaha... panjang? xpk ape2 pn.. hohohoho

EdwarD FirdauS HaikaL said...

tahniah...semoga terus berjaya k...

azekry said...

melet.........
congrat ek.......
nanti i pulak nak jadi..the Best Lecturer for physics A-level,wah!! insyaallah... hehe.....
apa2 pun tahniah bro....

Anonymous said...

congrats!
u deserved it!.
tiap2 ari kasi quiz and test.
kalo x de.konpem x bkak buku bio.
hooo.

nurulshari said...

congrats, frenz! u mmg da best!