Tuesday, July 28, 2009

joe: HOusemate aKU yanG DAH x HENgat UMah..he he He


ATAS: gamba kandid aku curi masa dia nak cium awek dia..ha ha ha ha ha( sorry joe..aku terpaksa...)

joe..nama diberi..
orangnya simple je...x banyak kerenah..
cuma dia nie...x berapa berazam atau dalam kata lain berusaha klu nak dapat sesuatu..
dia macam..ala..klu dapat dapat klu x x pa...
ditambah lak tgh angau bercinta ngan sorang nie..membiarkan aku keseorangan di rumah..

terasa gak arr..he he he
coz selalu aku teman dia makan, kekadang dia teman aku..mkn.. ..dia lak slaloo duk borak kesah dia..yang aku lak duk mengadu masalah and gosip opis kat dia..
nie dah hampir 2 minggu lebih x jumpa dia...katanya kwn demam lah..masuk wad..lah..tgk wayang ngan kawan kat shah alam lah..
kiranya dia nie..dah ulang-alik shah alam lah..semenjak ade kete nie..x balik umah dah..
erm..ye la..org ade kete..mana hengat kat kita nie..
anyway, aku ok..dah slaloo kena tinggal sesorang..
im a survivor!!!

joe..bila hang nak balik umah...??
xkan orang tue dah mandrem ko..smapi x ingat umah..he he he

p/s: jgn marah joe..cepat tua...aku dah x tau nak update apa kat blog aku..

No comments: