Wednesday, July 29, 2009

ade ke Manusia Yang Sempurna????????

perfecto...perfect..sempurna..cun...mantop.....
manusia muka bumi nie x ade yang perfect..
orang kata kita dilahirkan begitu..what u see is what u get!!!!!!
dan begitulah..kawan-kawan kita, keluarga, jiran, rakan sekerja sepatutnya terima kita..
kekadang manusia nie..org suka memainkan kelemahan seseorang sebgai bahan ketawa atau sindirin...

kesian kat manusia yang sempurna fisikal..tapi hati kotor..
bagus lagi jadi manusia cacat fisikal tapi hati semulia -mulianya...

erm..entahlah...dari dulu samapi sekarang..kekadang kita rasa selesa dengan diri kita..
dan kekdang kita kena jadi hipokrit untuk memuaskan hati banyak pihak...
aku pun begitu jugakk.aku x percaya klu ade orang kata hidup nie x perlu hipokrit...
.........................................
cuba jadi baik dikatakan mengada ngada...
jadi jahat dikatakan..x kenang budi...MACAM BAGUS...

ERM..SUKAHATI LAH..aku jus nak suh orang rang tertentu tok sedar diri..
teguran kekadang amat menyakitikan walau niat kita baik.....mungkin sepatutnya kita simpan saja teguran itu...atau mungkin seblaiknya,..........

p/s: penatnya banyak keje minggu nie..sok aku jadi emcee..Datuk Mashitah Ibrahim NAK datang tok Seminar Wanita anjuran Jabtan aku..nak join jom arr...??


No comments: