Thursday, January 1, 2009

hanDset ku hiLang lagi.....;(

tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...bila hdset aku hilang lagi..buat sekian kali nyer...

nie dah kali kedua hdset aku ilang...erm...bila dipk pk balik nak kata kecuaian aku ...mungkin gak..entah lah...aku pun x tau nak cakap apa...benda dah jadi nak wat cam ner kan...
tensionnnnnnnnnnnnnnn.......................
<== gamba yang aku amek maser 1st day aku n hdset ku mengunakan camera laptop aku.. nie lah sebagai kenangan aku n hd set aku... x sampai setahun pun...tapi banyak rahsia n kenangan aku ngan hd set nie..
citer dia cam nie...aku g swimming ngan kawan kawan aku kat Swimming Centre Kelana Jaya..
hdset 2 aku letak dlm poket suar..aku rasa masa aku tukar suar arr..hdset 2 tercicir aku x perasan...entah arr aku pun x tau citer sebenarnyer.........
moral of the story: next tim klu korang plan nak beli hdset baru jgn cakap depan hdset korang, nanti dia merajuk dan menghilangkan diri.... perkara dah 2 kali terjadi kat aku bila kau cakap aku nak beli hdset baru depan hdset aku...hu hu hu..percaya lah???
ucapan: so kepada si pencuri aku doakan ko berbahagia ngan hdset aku k....jaga dia baik baik mcm aku jaga dia...delete arr sume gamba gamba berangan aku kat dlm 2.... pada hdset aku..sorry aku x dpt jaga ko baik baik...behave urself ngan tuan baru ko k...thank you sebab ko slaloo kejutkan aku tok bangun pagi..n jadi camera man yang baik...sayang ko sgt sgt!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh TENSIONNnnnnnnnnnnnnnn....
pada kwn kwn aku still guna no sama: 0122256085--- tapi handset x der lagi..ill inform later k...
P/S: bila lah dapt bonus..nak beli hdset baru... datin leh x kasi bonus kat i awal ??


4 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

la..keisan kt u..

lain kali hati2 k?

and tq for the funnt tip! i tak tau la yg handphon tu leh phm ckp kite..hik hik..

mybe true gak..

Puan Sarah said...

lor..ciannye kat ko.... len kali ati2 ek ..hu..ape pun, aku salu folow blog ko....hidup jlo..!! he..upenya kita ni dekat je..aku ni je tak tau..dok gi keje balik keje je.tak tau nak merayap.. bile nak wat reunion??

caseRAZachary~Hafiz said...

nak wat cam ne dah x der rezki....neway thk kat korang kasi nasihat!!! sayang sume...wlaupun tgh sedey

Anonymous said...

la.. kesiannya.