Saturday, January 3, 2009

jgN hArap lah.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erm..janji tinggal janji..

pencuri tetap pencuri.....

kata nk cll petang tue.....

aku tunggu dengan penuh harapan and debaran....

malang nyer pencuri tetap jadi pencuri..

betul org tua tua kata..
sape slaloo menipu satu hari nanti akn jadi pencuri...!!!!



walaupun pada mula nyer aku dah pasrah...dan malas nak pikir....n plan nak beli hdset baru
tetiba si pencuri 2...mula memberi harapan palsu mengatakan akan memulangkan hdset aku...
memang SIA*.........................................
n hampir menjadi giler....coz asik ternampak nampak phone aku 2 di mana mana saja kakiku ni melangkah..............
kadang kadang rasa mcm phone tue ader kat aku lagi...

SEHINGGA TERJADI KISAH SATU MALAM....

malam tUE aku g mkn nagn kengkawan aku... duk borak borak n plan nak g sunway lagoon next month.... so kita org nak pilih tarikh yang sesuwai..selepas gaji arr... tetiba...aku dengan secara spontan...menyeluk poket jeans ku...untuk mengambil hdset ...tok memilih tarikh.....

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sayang nyer...aku terlupa sebenarnyer.....

erm....TENSIONNNNNNNNNNN..

p/s: ader org kata, pasti ader hikmah disebalik kejadian buruk berlaku keatas diri kita!!!!!
tapi aku plak pk nie pastinyer balasan atas dosa dosa yang aku lakukan??
apa dosa tue...erm.
..
HANYA TUHAN YANG TAHU!!!

Itu sudah pasti..............

2 comments:

nurulshari said...

huhuh.
i da agk.
dr die dpt 100 from u, baek die jual fon tuh, dpt gk dlm 5 6 rat.
sabaq eh

caseRAZachary~Hafiz said...

he he he he thk anyway!!!
i pun pk mcm 2 gak...