Thursday, January 1, 2009

kembalilah HANDphone ku...(harapan mungkin bersinar)

shocking news hah!!!, this morning, kitaorg (aku,lun,amirul,along) planning nak anta Baha register tok DPLI kat ukm, bangi.. so i woke up earlier this morning becoz i was in shah alam after celebrating nw year last night....so around 7.30 aku bangun siap siap... walaupun ari nie x der hndphone aku mengejutkan aku tapi aku terjaga sndri...disebabkan kesedihan yang tak terbendung last nite...so...siap siap sampai kul 8.15 am...around 8.30 afta isi minyak aku bertolak...janji nak anta kul 9.00am....disebabkan ketiadaan hdset...menyebabkan aku x dapat nak bermesej ngan kengkawan aku...so, conclusionnyer, aku memaksa kereta myvi putehku memecut 150km.j from shah alm pagi nie....usually shah alm to sepang took around 40-45 min but i managed tok sampai 10 min awal selepas menjadi seorang drifter yang x professional..he he he he..

so, sesampai je kat KTT aku tgk baha, along mierul and lun dah ready kat depan admin...so aku jumpa diorg and mengkhabarkan yang hdset aku ilang,diaorg misscall and hdset tue ringging...call lagi...still ringing...call lagi...ringging lagi....tapi x angkat... afta punch card aku g staffroom dan menghebahkan berita sensasi nie lagi kepada ofismate ofismate yang baru sampai keje...so..tetiba aimi lak kasi idea...suh kasi msj kat hdset aku...dengan harapan org tue balas....

so menggunakan hdset along yang canggih itu...along pun mula menaip.....

'' tolong pulangkan hdset nie, banyak perkara penting dlm nie..ill give u rm 100...pls i begging u''

suddenly afta 5 min, dia reply.....

'' i call u back later this evening''

then i reply....

'' thank you, thank you, thank you... i relly appreciate, i come to u...''


then dia x balas...
so i juz hope he/she will call me back this evening...n gimme back my phone...

p/s: so frens thank you for your support n advices...n pray for me k..
along---thk kasi pinjam phone tok sms..susah susah je..
aimi---- thk 4 d great n excellent idea....
baha--- gud luck and strive the best k....
gambar gambar sekitar pendaftaran baha kat ukm akan di 'tampal' di post seterusnyer....

3 comments:

cakerakerassata said...

ni msti hp 2ad kt tngn org baik2..
xpon dia saje nk main2....
2la 2 kmgkinan yg aku pk...
ku doakan handsetmu kembali ke sisi..hehehe..amin!

reedz said...

hi sayang...wat per tu...u nieee hansemm ler....

reedz said...

I dengar u gaduh dengan surabil...kecian u kan kan kan!!