Monday, January 5, 2009

GIgi daN HDphone

erm...x abes abes kesah phone aku nie..
so nie post terakhir aku tok handphone aku yang hilang....
tak nak pk lagi...

new chapter in my life

sok nak beli hdset baru may b nak syrvey kat alamanda n mines kot...

antara calon calon yang sesuwai mengantikan hdset aku yang dulu ialah;

a) samsung omnia (touch screen)-- rm 2450

b) samsung F480 (touch screen)-- rm 1790

c) samsung x ingat model apa-- rm 199

d) nokia n 95-- rm 1800

e) nokia 3310-- rm 150

fenin -fenin memikirkannyer...........
nak beli yang mahal karang hilang rugi giler..
beli murah nyer...mcm x berbaloi je banyak features x der....especially aku nie yang giler bergamba.....n music!!!

gigi ku yang lama berlubang mula mendatangkan kesan kesan yang menyakitkan ..kekadang rasa mcm migraine pun ader...x tau nak g klinik bila..malas betul nak jumpa nurse, malas betul nak tulis kad pendaftaran, malas betul menuggu giliran, malas betul merasai kesakitan yang mengilukan aku setiap aku aku ke klinik gigi...erm...tapi nak wat cam ne demi kesihatan..sakit sakit lah...tahan je la,,,hu hu hu

3 comments:

Adit Iezwan said...

Pilih handsphone yang mana sesuai ngan kegunaan kita..... simpati pasal handphone u tooo....huhuhu...anyway thanks melawat my blog ...

♥readikara♥ said...

Xpela hafiz, xde rezki..kalo nk beli Omnia beli la dgn Jenab..hehehe..

P/s: ade hikmah brg ilang..itu tandenyer kite mungkin lupe smthing..ke hang lupe byr zakat?heheh..main2 jer la..

Anonymous said...

sir nih kne pakai yg koman2 je kot baru x ilang.haha.
btw.omnia mmg best~
silelah beli~