Thursday, January 8, 2009

EDITED VERSION: U SHUT UP!!!! KO MARAH AKU 10X MARAH!!!

---EDITED VERSION EDITED VERSIONEDITED VERSION EDITED VERSION ---
ATAS PERMINTAAN SETENGAH PIHAK DAN DEMI MENJAGA HATI SETENGAH PIHAK KANDUNGAN PADA POST INI TERPAKSA DI EDIT.....IM OKAY NOW!! DUN WORRY......

i dunno why.......i hv to post this kontroversial topic........this time, enuff is enuff, let bygone be bygone...

i dunno why.......but ITS SUCH A RELIEVE for me after what happened tonite, thk to MY FRENS... u did a great job... u managed tok leraikan---------------- yang boleh aku...........................................................................

I dunno why.... the bomb suddenly blow, this things happened since this is the 2nd time 'DIA' did this to me!!!u know what, sumtimes aku rasa mcm aku salah, tapi sume kerja......................................... ..klu aku---------------, i got sumone to replace me...
i dunno why... dia marah sgt kat aku..... aku memang tension giler........................bila DIA masuk campur my personal life... i dun mind if DIA.......................................................
i dun mind if DIA............................... walaupun afta..seminggu aku balik bercuti....
i dun mind if DIA......................walaupun aku rasa aku duk macam kat dlm hell.....
i dun mind if DIA.......................... kat umah....i really dun mind....
..........................ramai cakap dapat ke ko hidup ngan this........u both verY different!!! aku malas nak pk sume 2..as long as..dia..........MY my personal life...

i dunno why....., i dont mess up with his life, so dont mess up with mine.....

i dunno why.....org kata api x boleh lawan ngan api...
ceritera cerita bermula, afta im juz came back from............, i had dinner wif my friends....
jam kat tangan menunjukan........................................................MALANGNYER DIA belum tido lagi...
AKU berjalan seperti bias------------------------------------------...selepas kejadian terdahulu...

i dunno why......tetiba DIA ------------------------------------ DIA..dlm keadaan muka DIA yang........................................
aku sempat menenangkan ------------------------------------ pasti berlaku... DIA suruh--------------------------------------------------... and i tot that is too much...
im start thinking that he trying tok----------------------------..
this time aku x dgr ckp dia...i said..' aku xkan sandar...nape aku nak dgr arahan ko..' DIA tetiba hilang sabar.....terus meneR----...................................dan dpt kuliha-----------------DIA cuba utk........................... aku...

i dunno why...., but i think im done with his attitude...aku bangun dan terus mening------ suara...---------------------hak aku...
aku x boleh berdiam je..mcm lembu kena tarik hidung..i hv to defense myself, im adult.. im 26 y.o!!!! u shut up...!!!!!!

i dunno why..he tried to discuss emotionally wif ME questinoning....................................
mungkin disebabkan aku x dpt dtg satu ---------------- lalu......aku x diberitahu terlebih dahulu...ketiadaan aku 2 menyebabkan DIA naik-------------------..
aku pun x paham..----------------------- x ckp apa.. dia lak lebey lebey... ini x ada kena mengena dgn-----------------------------.

i dunno why......, DIA tried to find my fault, dia mempersoalkan--------------------------------------------, setahu aku aku x pena x dtg.... erm..but who's care..tapi ini juga x de kena mengena ngan kerja kerja yang sama waktu dengan DIA.....

i dunno why.....perkara ini berlarutan hingga mengejutkan jiran aku sebelah rumah, dari mimpi lena diorang...dan aku yakin jiran jiran lain pun juga dengar pertelingkahan ini..cuma mereka x berani nak keluar atau malas nak masuk campur...

i dunno why...... aku ungkit segala-------------------------------- kat dia...antara ayat ayat aku....

- starting this moment onward, --------------..dan cakap ngan aku ttg yang BERKENAAN je..
- dun--------------- my life coz i dun----------------URS..
- ko tau sume YANG BERKENAAN ---------------- ko...!! ko tak tau sebab ko x bersosial...
- apa yang ko x puas hati ngan aku...aku kuar malam malam G makan x ajak ko!!
- ------------------------------------------position i did my very best
- be professional not EMOTIONAL!!!
- banyak lagi yang aku rasa x sesuwai tok aku siarkan kat blog nie atas dasar dasar peribadi...dan aku terus terang aku jenis org yang sangat respek one's personal life... i really dun mind...

i dunno why.....jam skang kul 3.17 am, tetiba ader aje kawan kawan aku ym aku, zarl simmon dan hanafie..thk guys x tido and layan aku yang tgh bercelaru and menjelma time i need sumone to talk to.........banyak benda lagi aku nak citer, aku mungkin juga bersalah bila----------------------- dan ------------------------ DIA, klu DIA baca blog nie, im really sorry klu aku------------------ banyak benda tadi.... im really emotional since this is the 2nd time kan...i really din meant....sorry k... DIA pun dah minta maaf kat aku tadi..dan DIA akui dia pun emo gak...erm..tak pe lah...aku maafkan je...kan elok maafkan sume org sebelum tido... sok kita mesti bangun dengan ceria...
cuma satu cadangan dari JIRAN yang aku nak ucapkan ribuan thk u kat dia, dia suh aku---------------------- l..... dan aku buat keputusan naK-----------------------ujung minggu nie...
neway, TO DIA--- thk u for everything benda yang aku terpakai, termakan dan apa apa yang ko belanja aku..thk coz paham aku suka tgk Spa q..sepanjang--------------ko...and good luck ngan ko nyer--------------- yang aku rasa lebeh paham ko...bukan------------------------------- mcm aku!!!!...

i dunno why.................................end...

p/s; kita xakan dapat memuaskan hati sume pihak....itu kenyataan hidup..!!!...bebererpa ayat dlm post ini terpaksa diedit demi kemashlahatan bersama...bagi sesetengah pihak yang mengerti maksud blog nie..ia sekadar peringatan dan jadikan lah tauladan atas apa yang berlaku...cuma kadang kadang kita x dpt buat sume benda yang kita rancang...n however, im happy now!!! dun worry.....

10 comments:

nurulshari said...

oh, babe.. whts goin on xtually?
hrmmm...

lipas_ad said...

xperla..mende dah lepas pon..yg ptg xder mende yg xleh diselesaikan k..

p;s ;pasni ngn mirul ko dah siap boleh tido same lg..hahah

Adie Waridi said...

normal la semua benda ni akan berlaku dlm hidup kita selagi kita hidup bermasyarakat...just ada masa kita perlua pertahankan hak kita n ada masa kita perlu berlaku adil walaupun kekadang kita jer yg perlu jada hati org lain..but for me, the matter is..the 'end' is much more important than the 'current'

Adie Waridi said...

anyway, i'll link ur blog with mine..c ya

psenk said...

izinkan sayer menge-link-kan sir if u dont mind~

Zunaidi Dali Great Eastern said...

fenin..

Anonymous said...

i know who sir..saba yer..huhu..

Anonymous said...

haha
nak join mcd.
sayer tau saper jugak!

Anonymous said...

go to hell that guy!!!

fishamir said...

piz...fida ni ko sabar byk2 eh...aku sllu doakan ko dari jauh...take care dude@!